Aşka Dair

  • Duydum sizden Böyleymiş aşk Eylül de başka Kasım da bir başka Orda başka Burda başka Anladım ki Aşk başka Siz başka. mehmet esat güney
  • Asıl mesele parmağa yüzük takmak değil. Göze perde, nefse kelepçe takmaktır...
  • Her pazar gecesi, bir düşün daha kayıp gider, dökülür yere. Düş önemli değil de, içinde sen vardın... ve her pazar gecesi, batırırım etrafı, dört bir yanın hayal kırıklığı içinde. Durduk yere yalnızlık açarım başıma. Galiba bu hayatta tek kişi olmak, yeterli gelmiyor yaşamaya... belki de o yüzden kuşların iki kanadı var uçmaya... Tunç İlkman
  • Ey benim besmele ile sevdiğim, gözlerinden başka gözü kendime haram bildiğim.. ey benim dualarımın öznesi, dua ederken Allah'a, ömrü ömrüme nasip olsun diye yalvardığım. Ey imkansızların imkansızı adın dilimle arşı alaya karıştı. Ey benim adına anlam katarak, ruhunu adadığım yârim, bir vakit icabet etmez misin duama. Aminleyip ev sahibi olmazmısın ömrüme...
  • Her gün aklımdan geçiyorsun insan bir selam verir.

Resimli Aşk

  • Belki de sonu nasıl bitecek diye korkmaktan sevmeyi unuttuk
  • Maharet güzeli görebilmektir. Sevmenin sırrına erebilmektir. Cihan alem herkes bilsin ki; en büyük ibadet sevebilmektir. Yunus Emre
  • Ne güzel yerlerde saklanıyor bazı şeyler. Aklında, saklında, duanda...
  • Ben seni içimden geldiği gibi sevdim.... gerisini Allah'a bıraktım.
  • Bazen öyle çok özlüyorum ki, fotoğraflarına bakıyorum, eski mesajlarını tekrar okuyorum. Ne olursa olsun deyip aramak istiyorum. Ben arasam bile cevap verme deyişin geliyor aklıma vazgeçiyorum. Ne zamandır böyle paramparça geçiyor günlerim.
  • Aşk her yönüyle imtihandır. Bilinmez tarafından vurur... neylersin...
  • Beni yarım bırakma, başkasına can olur. Beni yarına da bırakma can bu bellimi olur...

Resimli Aşk Sözleri

  • Seni kimin incittiğinin önemi yok, önemli olan seni kimin gülümsettiği.
  • Bir gün herşey son bulacak. Acıların, yarım kalışların, yaraların, yangınların... o gün geldiğinde; yani geçmez sandığın şeyler geçtiğinde alıştığında , artık umursamadığında birilerinin pişmanlığı birilerinin umudu olacaksın... Sabret...
  • Nasıl desem... beni anlayabilmen için tek bir şey gerek mesela... hak ettiğini yaşa...
  • Kahven şekerli olsun mu ? diye sordu, karşımda sen varken ayıp olur dedim
  • Hoşbuldum, başımın üstünde yerin ve gözümün bebeğinde der gibi öyle bir geldin ki, gitme desem az kalır. Umarım hoşça kalır, yanımda kalır, tümceme özne gibi şiirime ilham gibi geldin. Hoşgeldin.
  • Seni seviyorum dedi adam. Sonra dedi kadın. Sonrası yok dedi adam. Üzüldü kadın. Adam gülümsedi ve dedi ki; ben seni sonrasını düşünmeyecek kadar çok ve sonrasından korkmayacak kadar cesur seviyorum. Sonrası varsa bile o biziz. İhsan Turhan
Next
Sonraki Kayıt
Previous
This is the last post.

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
MesajlarımVar Günaydın Mesajları © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top