Günaydın Mesajlari

  • Hayat gülünce güzel günaydın.
  • Ayyy. Bana günaydın diyen yokmu.
  • Günaydın. Güzelliklerle dolu, mutlu huzurlu bir gün geçirmeniz dileği ile.
  • Bak güzel günler yola çıkmış geliyor. Günaydın
  • Vur gitsin hayatın gelişine bakarsın gol olur.
  • Günün tavsiyesi; güzel insanları değil gönlü güzel insanları sevin.
  • Aşkım her gün seninle uyanmak istiyorum ama uzaksın yanımda olmasan da yüreğimdesin günaydın bir tanem seni çok seviyorum.
  • Küçük bir günaydındır bazen yürekleri uçuran, küçük bir günaydındır bazen insanı göklere ulaştıran, bu da bir sevgiliye günaydın.
  • Sabah gözlerimi açıp seni izlemek ,dudaklarına öpücük kondurarak uyandırmak isterdim aşk böceğim
  • Günaydın mavi dünyam, günaydın ak meleğim, günaydın hayatımın anlamı aşkım.
  • Bir rüyanın gerçeğe dönüştüğü en tatlı halisin sevgilim günaydın.
  • Bugünde gözlerimi seninle açtım hayata, senin adınla baktım evdeki eşyaya, adını anıp dinlediğim şarkılarda hep sen varsın bebeğim yaşarcasına günaydın aşkıma.
  • Her günün ayrı bir güzelliği olsun yanında güne gülerek başla sevgilim, bugünde seni kıskansın her şeyim günaydın.
  • Günaydın bir tanesi yeni doğan her gün umutlarımızın senedi olsun.
  • Bu sabah mavi bulutları avucuna, mutlulukları kalbine, sevgimi usulca kalbine bırakıyorum. Seni seviyorum günaydın sevgilim.
  • Bu sabah mavi bulutları avucuna, mutlulukları kalbine, sevgimi usulca kalbine bırakıyorum. Seni seviyorum günaydın sevgilim.
  • Günler aydınlık zamanın huzurlu olsun günün aydın olsun günaydın olsun sana bir tanem.
  • Dertler olsa da ömrümüzde ışık bitmez kalbimizde yine gülerek başlayacağız bu güne günaydın olsun bir taneme.
  • Günaydın yatağımda rüyalarım işimde hülyalarım soğuk kış günlerinde sımsıcak saran ılık, ılık damarlarımda akan can suyum günaydın.
  • Sensiz bir gece daha gözlerini kıskanan güneşin doğmasıyla bitti, bugünüde seninle geçirmenin ümidiyle günaydın aşkım.

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
MesajlarımVar Günaydın Mesajları © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top