Anlamlı Özlü Sözler

  • İnsanın en iyi yoldaşı onu seven değil anlayan kişidir. Anlamakla başlar yolculuk
  • Ne kadar hesap yaparsanız yapın, hesapta olan değil nasipte olan gelir başa
  • Hiç bir zaman ben onu çok iyi tanıyorum dememek lazım, her insan yanıltır
  • Yaşamak ölmekten daha çok cesaret gerektirir bazen
  • Bu dünya iyi olanların değil iyi oynayanların dünyası

Etkileyici Özlü Sözler

  • Ne güzel sözdür... bana yaşattığının aynısını yaşa... kimine dua, imine beddua.
  • Bırak yağsın kar. Örtülecek o kadar çok şey varki.
  • Bir insanın bir insana verebileceği en güzel hediye dürüstlüğüdür.

Orjinal Sözler

  • Eski bir kafalı istiyorum. Hayatını bir kişiye adayan. Sevmek ve sevilmenin, herşeyden daha güzel olduğuna inanan birini istiyorum.
  • Bağışlamak kolay. Asıl zor olan tekrardan güvenmek
  • Yanında huzur bulduğunuz insanlar servetinizdir
  • İnsandaki en lezzetli duygu sevgidir. Sevgi, çocukluk döneminin bir kazancıdır. Ancak sevilmiş kişi sevmeyi becerir. Sevgisini dışa vuramayan kişiler genellikle çocukluk yıllarında sevilmemiş kişilerdir.














0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
MesajlarımVar Günaydın Mesajları © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top